רויטל רייך
Picture of רויטל רייך

רויטל רייך

אדריכלות ועיצוב פנים

בחירת אדריכלית מומלצת בירושלים

אדריכלית מומלצת בירושלים

ירושלים איננה עיר ככל הערים. זוהי אחת מהערים העתיקות ביותר. זו אחת מהערים המיוחדות וכן בעלת אדריכלות ייחודית ונוף עירוני שאין בשום מקום אחר בארץ ואף בעולם. זהו אולי הדבר החשוב ביותר שצריך לזכור לפני שבוחרים אדריכלית מומלצת בירושלים. מפני שמלבד הרבה קריטריונים כללים שצריך לבדוק, בדומה לבחירת אדריכלית בכל מקום בארץ, צריך להביא בחשבון את מאפייני העיר והנוף הייחודיים.  

חזון אדריכלי וחיבור אישי עם ירושלים 

חיבור בין האדריכלית לבין ירושלים זה לא משהו שנראה לעין אבל זה משהו שניתן לחוש בו, להרגיש בו, לשים לב אליו כבר בשיחה הראשונית. 

אדריכלית מומלצת תהיה כזאת בעלת חזון מיוחד, אך גם בעלת תפיסת תכנון אדריכלי, שמתחשבת בייחודה של ירושלים והבנה של האווירה המיוחדת בעיר. הגם שלא חייבים לבחור אדריכלית שהיא תושבת העיר, הרי שברוב המוחלט של המקרים, היא תהיה בעלת קשר מיוחד מאוד למקום. היא צריכה להיות בעלת ידע עצום בעיצוב ובארכיטקטורה, המשולב עם ראייה מיוחדת ויכולת למצוא פתרונות מעולים, לאילוצי שטח וסביבה נתונים. 

תכנון אדריכלי מצוין ישלב בין תוצאה אישית ייחודית הרצויה ללקוח, לבין שילוב נכון בסביבה, עם הבתים, המבנים והנוף שסביב. כדאי לשים לב שחלק מהאדריכליות נכנסות לתמונה כבר בשלב בחירת המגרש. כלומר, אם מתלבטים בין כמה מגרשים באזור ירושלים והסביבה, אפשר בהחלט להתייעץ.

כללי עזר לבחירת אדריכלית מומלצת בירושלים

תוכלו להיעזר בכמה כללי עזר לבחירה:

  1. בדקו את ההתמחות – ישנן אדריכליות המתמחות בתכנון דירות, תכנון בתים, עיצוב פנים, אדריכלות נופים, עיצוב משרדים. אם רוצים להקים לדוגמא בית פרטי מיוחד, ידע וניסיון באדריכלות בתים בשילוב ידע באדריכלות נוף יהיה בעל ערך מוסף. 
  2. פנים וחוץ – שימו לב שאדריכלית איננה מעצבת פנים כי אם בעלת הכשרה מקיפה יותר. אדריכלית לרוב אחראית הן על עיצוב חיצוני של המבנה והן על עיצובו הפנימי. 
  3. סגנון אישי – לכל אדריכל ולכל אדריכלית יש סגנון אישי ומגע אישי. כדאי לשים לב לעבודות קודמות של האדריכלית ולראות אם אתם מתחברים לגישה העיצובית, לסגנון, לנראות. שימוש באמצעים ויזואליים יכול לסייע בהמחשת התכנון, עוד בשלבים הראשונים של העבודה.  
  4. תיאום ציפיות – ערכו תיאום ציפיות מקדים עם האדריכלית. בדקו האם היא תסייע לכם בוועדות תכנון לפי הצורך, בדקו שיש תקשורת טובה עם אנשי מקצוע אחרים כגון קונסטרוקטור, מפקח בניה וכדומה. במהלך תיאום הציפיות העריכו מהו ה"אני מאמין" של האדריכלית וודאו שאתם מדברים באותה שפה ומבינים זה את זה.

רויטל רייך – אדריכלות מודרנית בירושלים

הי. שמי רויטל רייך ואני אדריכלית ומעצבת פנים, בעלת משרד אדריכלות ועיצוב פנים באזור ירושלים והסביבה, מלווה ומתכננת פרויקטי בתים פרטיים, דירות, משרדים ובתי עסק, מזה 20 שנה. 

אני מאמינה, שבית הינו מקדש פרטי עבור כל אדם! מתוך כך אני מייצרת אדריכלות בתים פונקציונלית ומודרנית המותאמת לצרכיו, לסגנון חייו ולחלומותיו של הלקוח – תכנון אדריכלי ועיצוב פנים ייחודי ומדויק לכל אחד מלקוחותיי. אשמח להיפגש איתכם.

בואו נצ'וטט
1
אשמח לשוחח איתך
Scan the code
הי,
שמי רויטל ממשרד אדריכלות ועיצוב פנים, רויטל רייך.
נא לציין את נושא הפנייה ולהשאיר שם וטלפון על מנת שאוכל לחזור בהקדם, תודה :)