רויטל רייך

משרד לאדריכלות ועיצוב פנים

קצת עלי...

משרד לאדריכלות ועיצוב פנים העוסק בתכנון וליווי פרויקטים של בתים ודירות יוקרה, משרדים ובתי עסק, מעל 20 שנה.אנו יוצרים אדריכלות פונקציונלית ומודרנית המותאמת לצרכיו, לסגנון חייו ולחלומותיו של הלקוח – תכנון אדריכלי ועיצוב פנים ייחודי ומדוייק לכל אחד מלקוחותינו.

הייחודיות מתבטאת בבחירת הקונספט, רמת התכנון, עיצוב הפנים ובחומרי הגמר. הניסיון העשיר בתכנון ועיצוב בתים ההקשבה והקשר עם הלקוח מאפשרים לנו ליצור בית מעוצב ומתוכנן בקפידה המשרה שלווה ונוחות אופטימליים.

משרד בוטיק במודיעין

כל פרויקט הוא משהו מיוחד, וכל לקוח הוא סיפור מרתק העומד בפני עצמו. במהלך העבודה המשותפת שלנו, אני לומדת להכיר לא רק את הצרכים העיצוביים של החללים השונים בבית או בעסק, אלא גם את הלקוח העומד מולי: מה מניע אותו? מה גורם לה לחייך?

ברגע שאני נכנסת לעולמו הפנימי של הלקוח, ומתוודעת אליו ולצרכיו – עבודת התכנון האדריכלי והעיצוב הופכת קלה יותר.

מה לקוחות אומרים עלי?

"תכנון קפדני, עשיר ועיצובי ברמה הגבוהה ביותר. קשובה ללקוח ומביאה איתה את הטאצ' והסגנון הייחודי שלה…" (בני מאיר)


"מוכשרת ברמות! מקצוענית ומעל הכל בן אדם נפלא!"
 (אורן סולטני)


"מקצועית, אדיבה ומוכשרת!"
 (שני)


"ממליץ!"
 (ניר בכר)


"כישרון נדיר!! אישה נדירה!"
 (נעמה אמיתי)

רוצים להגשים חלום?

 

אז למה דווקא מעצבת פנים?

חושבים על שיפוץ או אולי עיצוב מחדש? נכנסתם לבית או משרד חדש, ובא לכם לתת למקום טאץ' ייחודי משלכם? אין ספק שכל אחד ואחת יכולים לעשות את העבודה לבד, בלי עזרה של אף אחד. אבל כשמבינים באמת ובתמים מה היתרונות שמקבלים בחבילה אחת, לרוב בוחרים בשירותי עיצוב פנים מקצועיים. כי למה להתאמץ ולשבור את הראש, כשיש אנשי מקצוע שיודעים בדיוק מה דרוש?

מעצבת פנים מקצועית עושה את ההבדל המשמעותי בנראות של החלל, בין שמדובר בבית ובין שמדובר בעסק או משרד. המעצבת תסייע לכם בתכנון השיפוצים והוצאתם לפועל, בעבודה נכונה מול ספקים אמינים בלבד וכמובן בחיסכון משמעותי בזמן ובעלויות.

האם חדר השינה צריך להיות בצבעים חמים דווקא? האם מותר "להשתולל" עם צבעים פחות קונבנציונליים בבית או בעסק? ואיך מוודאים שחדר מסוים ייראה אחרת לחלוטין, אבל עם אותם פריטים פחות או יותר? כל כך הרבה שאלות וכל כך הרבה דברים עליהם צריך להחליט שישתלבו אחד בשני.

ניסיון רב שנים מאפשר למעצבת לדעת באופן אינטואיטיבי, כמעט בלי מאמץ, מהם השילובים הנכונים והטבעיים ביותר בכל סוג של חדר וחלל. מעבר לכך, המעצבת אחראית לניהול קפדני ומדויק של לוחות הזמנים, כדי שאתם תקבלו את הבית או העסק מוכן – ובזמן.

גם אצלכם זה יכול להיראות אחרת! צרו קשר לתיאום פגישת ייעוץ >

בואו נצ'וטט
1
אשמח לשוחח איתך
Scan the code
הי,
שמי רויטל ממשרד אדריכלות ועיצוב פנים, רויטל רייך.
נא לציין את נושא הפנייה ולהשאיר שם וטלפון על מנת שאוכל לחזור בהקדם, תודה :)