Picture of רויטל רייך

רויטל רייך

אדריכלות ועיצוב פנים

תכנון וילות יוקרה

תכנון וילות יוקרה – אתגר

אין ספק כי תכנון וילות בכלל ווילות יוקרה בפרט, מעמידים בפני האדריכל שני אתגרים לא פשוטים. 

בשונה מתכנון דירה רגילה או כל חלל במבנה משותף, כאשר מדובר על וילה / בית פרטי, השטח אותו יש לתכנן הוא מאוד גדול וכמעט אינו תלוי במגבלות, למעט השטח הבנוי. 

אתגר נוסף, הוא הצורך של האדריכל לייצר סינרגיה בין העיצוב הפנימי של החלל לבין העיצוב החיצוני ולדאוג שיהיה קו עיצובי ותכנוני מקשר בין השטח החיצוני, חלל המגורים הפנימי המוקדש לאירוח ואזורי המשפחה. 

תכנון וילות יוקרה

ניסיון אדריכלי

כאשר מדברים על תכנון וילות יוקרה, כדאי ורצוי לשכור אדריכל המחזיק ברזומה של תכנון בתים פרטיים ווילות שיוכל ללוות את הפרויקט מתחילתו ועד סופו. חשוב מאוד להבין אם הקו העיצובי והתכנוני של האדריכל תואם את הציפיות שלכם כלקוחות ולא להתבייש אפילו לגשת באופן פיזי ולראות בתים שתוכננו על ידו.

דגשים בתהליך

אדריכל ומעצב פנים שמתמחה בתכנן וילות יוקרה ידע לשים לב לפרטים הקטנים ולהתייחס לאותם אלמנטים משותפים לאדריכלות ולעיצוב שיכולים לקבוע את המראה הסופי אליו התכוונתם ועליו דיברתם בשלב התכנון. כל פרט חשוב – רהיטים, חיפויי קיר, צבעים של בדים ושל קירות וכל דבר שיכול להשפיע על המראה הסופי.

איזון בין פנים לחוץ

סגנון עיצוב פנים כפרי, מודרני, קלאסי או שמרני… לא משנה מה הסגנון בו החלטתם לעצב את הבית שלכם, על האדריכל המתמחה בעיצוב בתי יוקרה לדעת לשמור על האיזון בין פנים לחוץ, בין חלל המגורים לבין עיצוב הגינה שמשתקפת ממנו, בין חיפוי הקיר החיצוני לגוונים הפנימיים של הבית.

שמירה על אווירה ביתית בתכנון וילות יוקרה

אולי הדבר החשוב מכל בתכנון וילות יוקרה הוא השמירה על המשפחתיות והחמימות של הבית. בתי יוקרה משתרעים של שטחים מאוד גדולים ומהווים "גן עדן" לאדריכלים מוכשרים שמקבלים תקציב כמעט בלתי מוגבל להגשים את חלום בעלי הבית. אך יש לזכור כי ברוב המקרים, בבית חיה משפחה, לעיתים עם ילדים או אנשים מבוגרים ומעבר ליוקרה יש צורך להשתמש גם בפרקטיקה המאופיינת בחללים נעימים, בגישה נוחה לכל מקום בבית, בחללי אחסון ועוד..

תכנון וילות יוקרה במשרד רויטל רייך

הסטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים של רוויטל רייך בירושלים פותח בפני תושבי האזור עולם שלם של אדריכלות ייחודית ותכנון קפדני של וילות יוקרה. החל משלב גיבוש הרעיון, דרך בחירת החומרים, אביזרים וריהוט החלל.

.

בואו נצ'וטט
1
אשמח לשוחח איתך
Scan the code
הי,
שמי רויטל ממשרד אדריכלות ועיצוב פנים, רויטל רייך.
נא לציין את נושא הפנייה ולהשאיר שם וטלפון על מנת שאוכל לחזור בהקדם, תודה :)